Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2013 19:12 - За членестоногите, католиците и Стефка Костадинова
Автор: biletche Категория: Забавление   
Прочетен: 1781 Коментари: 0 Гласове:
0



Членестоного. Какво е членестоного, нека вникнем в думата. От къде произлиза и съответно какво означава. Членестоного е сложна дума - тя е съставена от две думи - "член" и "нога" (нозе, крака). Съответно ще разлгедаме думата според корените и. "Член". Какво е "член". Интересна дума. Тя може да бъде разбрана по няколко начина - като заглавие на песен на Хиподил например. Или като полов орган. Защо не като човек, принадлежащ към организация - "член". Най-биологично ми звучи да е като полов орган, тъй като "членестоного" е биологическо наименование. Приемаме го "член" - полов орган заради стриктната логика, която следвам. "Нога" ще рече крака. Значи членестоногите са животни като Митьо Пищова ако са верни митовете - дето члена им е като крак. Съответно можем да приемем, че трикраките хора - чиито членове са им като трети крак са членестоноги. Не бих желал да съм членестоного - нема да ми пускат, щото ми е прекалено голям члена. А ако ми пуснат, не мога да го използвам целия по време на любовните деяния, които ще извърша.

Католик. Не съм срещал човек, който да ми разясни произхода на тази дума. Затова ще я разчленя за да разбера какво значи. Ще я разделя на две съставни части - "Като" и "лик". "Като" е дума, дето не знам как се води научно, ама я ползваме за сравнение. Например "тоя е загорял КАТО каубойски тиган". Следващата съставна част на думата е "лик". Какво е "лик"? Образ, лице и тем подобни. Ще приемем "лик" за "лице", тъй като звучи най-логично. Съответно "католик" означава "католице", което предполага да е сравнение с красотата на лицето, например. Следователно ако съм грозен не мога да бъда католик. Тогава трябва да съм противоположност на католик, тъй като грозен е противоположен на красив. Следователно трябва да съм "катогъз". Отново ще използваме пример с Митьо Пищова - той е катогъз и е членестоного, което оборва категорично неговата теория, че е спал с три хиляди деветстотин двеста шейсет и три жинички. Тъй като прекомерно големия размер на члена му - като крак, е логично да уплаши повечето "жинички", отделно от това той не е католик а е катогъз, тъй като не е красив човек, което отново би трябвало да отблъсне "жиничкити" от него. Съответно неговата теория според мен е категорично невярна, тъй като членестоного катогъз е лоша комбинация в търсенето на сексуален партньор от женски пол. Освен ако две гадни неща не правят едно хубаво като например свински крачета и свински уши. Гадни са да ги гледаш, ама са вкусни, да му еба майката.

Стефка Костадинова пък е висока, русолява и скача високо.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biletche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 90473
Постинги: 24
Коментари: 47
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930