Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2012 02:36 - Оная там
Автор: biletche Категория: Тя и той   
Прочетен: 1942 Коментари: 0 Гласове:
1



Ше се постарая да звуча като типично квартално дупенце, извинете ме за някои малко по-остри думички.
Преди некво време, е така, мотах си се налево-надесно и видех една... ебаси пичката, брат. Та некво е такоа, как станаха нещата, че я видех. Е ся ше ти кажа. Отивам аз на некво танцувално парти, бате, и некво ебаси якото момиче го забелезах, имаше некви отличителни белези по облеклото и, дето ми напраиха впечатление, е така. И как и да е... та загледах я таа мацка, ама бех отишъл тогава с друго момиче на тва парти и некакси не вървеше да праа квото и да е, па и аз съм некъв такъв смотаняк, брат, знаеш ме, нема кво да ти обяснявам. Да бе, ама аз помна... пичето не се забравя така лесно, неква свесна изглеждаше, ама ми мязаше на неква твърде недостъпна за мене. И те така... да разводнявам нещата. Та отивам на следващата седмица на некво друго парти, брат, и пак некво много яко, зазяпах я таа малката и ни се срещнаха погледите е така и тя само ми вика драсти... и аз тва и викам, шот съм възпитан, знаеш ги наще, нема да ме пуснат кат некво невъзпитано говно... След некой друг ден требваше да бачкам на едно парти, да въртим там некви далавери, яката работа ти казвам. И е такова таа се появява пак, ма се барнала кат неква ебаси ебасито, то тя си е ебаси ебасито, ама нали така му викат и некви е такива работи, Та, пак драсти-драсти и до там. Да бе, ама след партито решихме неколко човека да идеме на кръчма, те па се оказаха общи познати... Запознахме се с тая... неква яка е. След некво късо време, отивам да пия бира в некво метълско заведение и къркам си аз биричката с тия общи познати, ама и тя там, нещо беше побеснела на един от тия. Нема значение, отидох там, почнахме да си говориме... абе, некво яко ти казвам... после останахме само двамата, ама имаше и един трети... та тоя третия прееба работата... В последствие вече почнахме да се виждаме чат пат с нея, ама завъди некво гадже и се прееба постата, бате... мноо зле, казвам ти... Ма пичето е яко и си струва да се изчака, така че, еби го у времето, ше изчекам, па тогава ше види таа къв мога да съм романтичен, брат... ше види тя.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biletche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 90253
Постинги: 24
Коментари: 47
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930