Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2011 06:11 - Белгия я напсувах, сега е ред на САЩ
Автор: biletche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3840 Коментари: 2 Гласове:
2



 Така, ше започна с предистория, щот е по-яко.
Преди време тука в блога ми напсувах Белгия ква кочина е като цяло и недоумявах с кво сме зле чисто козметично, освен с тва, че техните светофари са грозни, а нашите са по-красиви, ама не работят... Та сега идва времето да се изплюя на Съединените Американски Щати, казано на кратко - хАмериката.
По стечение на обстоятелствата съм разположен вмомента в границите на страната на неограничените възможности, в която те ограничават да правиш каквото и да било. От 1 ден реално съм тука и неколко неща вече ми направиха вчепатление (не съм сбъркал думата, просто вчепатление повече ме кефи от впечатление). Първо ше започна със самолета. Возя си се аз над тая ми ти държавица, дето толкова сме слушали, гледали и някои са чели за нея, щото некои при мисълта за книга, се изприщват, други не могат да четат, а па трети верно са чели. Та да си продължа мисълта, дето я няма: возя се над хАмериката и си тананикам "Как ще ги стигнем хамериканците" и им гледам задръстванията у Ню Йорко - градо, което доведе до моменталното благословене на най-ужасяващите задръствания в Софията - столицата на държавата на неограничените невъзможности, където никой за нищо не те ограничава, ама нищо не моеш да направиш. След тва слизам от самолета и ония ми ти идиоти ме държат на една опашка, по-дълга от тая за плащане на парното. Близо 2 часа съм висял кат откачен, щот тия дебили са параноици. На тая опашка целта и беше да разбере за какво идват 300 човека от тоя самолет, дет се возих на него. Съответно ми казват "драсти, за кво си тука" и аз им викам "Па да изкарам малко пари и да си хода у България" и ми казаха: "Аре, дай отпечатъци и си ходи". Евстевствено отпечатъците ми ги имат от как ходих на интервю за виза и целото тва упражнение е безумно за мене, ама тия си знаят. Благодарение на тая невероятна сладурщина, естествено си изпуснах влаковете и целото ми превозване от тва летище до градчето, дето съм аз беше тотално объркано... късмет че им знам езика на тия бунаци и имам опит в чужденеция с пътуванията. Гарата на летището им на тия е нещо средно между Централна гара в София и банка... праат те на откачен докато го добуташ до пероните, минаваш през некви ебаси готините коридори с килими и т.н., слизаш на перона - ебаси същото кат централна гара - боклуци, малко кал и за разкош капевода от където може да капе. Хубавото е, че поне имаше едни стъклени помещения, дето имаше столчета у тех и кенефи, та има къде да се чака... кво като и вътре е мръсно, поне е задушно. Както и да е, да не навлизам в излишни подробности. Метам се аз на влака ми, който е некъв як, вътре некви маймуняци обикалят за билети и ти ги дупчат, имаше контакти, ама немаше интернет... как и да е, преживях го, че няма как да видя дали имам некъв алтернативен път към местото, дето се бех запътил, щото си ебало мамата... слезнах на неква друга гара, тя изглеждаше по-добре от вътре, ама па там имаше некви мангали навсякъде, а за капещата вода няма да коментирам... Сменям влака и компанията, с която пътувам... влезнах у слеващия влак и почнах да благославям влаковете на БДЖ (новите де, дет са с кенеф по средата на вагона), както и да е, късмет че поспах в тоя влак, щот не бех спал сумати време... пристигнах там, дет требваше да пристигна, за да си хвана автобус... автобуса по разписание беше в 21:30, ама нещо се забави, та успях да го хвана, пича дет го караше, ме повози, до местото, дет требва да ида, обясни ми некви неща и даже понеже бех последен останал в автобуса, си позволи да отбие от официалния път към гаража и да ме остави пред квартирата ми... Легнах, спах, станах, срах, измих си гъзъбите и излезнах да се разходя да си разуча градчето... шо да видим? Кочинааа... насекъде по земята фасове, пластмасови чашки, опаковки от чипсове, шишета и т.н. Абе, срал съм ви на хамериката... Аре, по-нататъка пак ше пиша кат почна да изкарвам пари, щото тогава вече ше опозная малко повече и ситуацията и мое и да не ги псувам толкова, а може и повече. Най-гадното е, че насекъде има чернилки, дет те зяпат кисело и не смееш гък да им кажеш, щото ше е расистко и ше те приберат. За повече информация относно расизма, можете да погледнете научният ми труд "За нетолерантността и педерастията" или нещо от тоя сорт. Айде, лека, че утре съм на бачкане...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ketcakuatl - ха,ха
24.05.2011 19:42
Започваш да ми приличаш на Алеко и ,,До Чикаго и назад". Много си образен и цветист. Там на нещо като бригада ли си, каква е работата? Събирай впечатления и пиши. Само няма да се уплашваш. И доскоро!
цитирай
2. biletche - Бригада е, ама ми правят по-цига...
25.05.2011 09:05
Бригада е, ама ми правят по-цигански номера и от циганите... направо си е еврейска работа, без да искам да обидя читавите евреи, ама повечето са пълни задници... ше видиме кво ше стане... точно вмомента ми съобщиха нещо много тъжно от дома и не знам дали скоро ше се появя, но... ше видиме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: biletche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 90088
Постинги: 24
Коментари: 47
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031