Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 01:38 - Псевдогъзарията или защо ми е кеф да си правя кефа
Автор: biletche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4115 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нека вникнем в думата псевдогъзария! Псевдо е нещо от сорта на лъжливо, аз съм просто момче и не мога да съм сигурен, ама се правя на интелектуалец, за да ви се харесам и да съм гъзар във Вашите очи. Гъзария има корен ГЪЗ, което значи, че да си псевдогъзар е тва да се правиш на гъз с цел да се харесаш на някой. Тва е супер кафяво нещо, ебаси. Примерно отиваш на море в Несебър и мизерстваш като куче цял ден, не си позволяваш да пиеш една бира в капанчето, щото е 2 лв примерно, а ходиш 20 минути в едната посока до магазина, за да си я купиш за 1.80 лв, докато се върнеш тя е топла и от жегата се е разгазирала. Ебаси гъзара, а? Ама вечерта със спестените от гладуване и мизерстване цял ден пари, отива пред какао бийч, напива се с водка флирт, влиза вътре, цяла вечер лигави една малка водка и е голям гъзар. Псевдогъзарията си е ебало майката. A e пълно с такива и много хлапетии искат да са такива. Примерно сина ти няма да кара колата, която си му купил ако няма климатроник или пък не е с ксенони или лети джанти. Ебаси. Тва е класика в жанра.
А пък ние простите хора си правиме кефа без да  ни дреме особено за тва как изглеждаме от страни, колата ни вози от точка А до точка Б, хубаво ни е, храним се нормално, тия които караме мотоциклети, не държиме да са пистарка 34573498530 кубика, която да е Хонда, щото били най-бързи, също така не държим да е червена, а само си правим кефа с мотор, който е точно като за нас... дали ше е ендуро, спорт-турист или квото и да било друго, няма значение, караме си моторите за кеф и сме нормални водачи, а не донори на колела... когато имаме нужда от нещо, не се притесняваме да си го набавим и... в крайна сметка на нас ни е гадно да ходим на почивка с бай Ганьо гъзара, дето... обясних вече кво прави... в крайна сметка "курортите" ни остават за такива гъзари и пропаднали ниско платежоспособни чужденци, а пък читавите хора масово се изнасят към по-неизвестни места, които за жалост намаляват с всяка година, щото бай Ганьо завладява... Само кажете от къде да започна - от север или от юг... мързи ме да изброявам, за това ше спомена сямо няколко места... Иракли, Синеморец, Силистар, Дюни, Градина и още десетки местенца... в крайна сметка се оказва, че бай Ганьо завладява всичко хубаво, щото му е яко е да е гъзар и т.н. С нормалните хора не знам какво става, но започвам да разбирам защо намаляват и се изнасят по чужбина и т.н. щото гъзарите са непобедима напаст заради численото си преимущество или приимущество или превъзходство, щот не съм сигурен как се пише преимущество... Накрая излиза, че "нормалните" сме преебани... ама въпреки тва ни е кеф да си правиме кефа и не робуваме на глупостите на бай Ганьо гъзара, дето е гъзар само в подходящата среда, а иначе живее по-кофти и от клошар... Малко объркано ми протече мисълта при тоя пост, ама тва е щото го почнах малко след като се събудих, продължих го някъде привечер след като поучих материалознание, а сега го завършвам след някво известно количество жълта пенлива и слабоалкохолна консистенция с горчив вкус. Наздраве на истинските гъзари и истинските хора... а за другите, съжалявам че не съм ви на нивото и си позволих да пия бира в заведение и не ми останаха пари да ида в БИАД, въпреки че днеска е вашата вечер на промоциите - всичко е на 50 %, а бутилка алкохол с промоцията излиза даже по-евтино. Съжалявам, че не съм с вас. Приятно изкарване и внимавайте да не прекалите, щото после ше си ходите пеша, че таксито е излишен разход, можете да спестите за кафе в "Мараята" утре вечерта. Току виж сте се засекли с Генади с голфа и пиете по една минерална вода с лед, лимон и сламка, та евентуално някое младо гадже реши, че пиете джин с тоник... Който се чувства засегнат, съжалявам, не е написано с цел да обиждам когото и да било, просто такива хора ме дразнят безумно много и въпреки това не им се връзвам на номерата, че да им падам на акъла да им отговарям като ми обясняват, че не съм гъзар и съм ебаси скучния.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - За негъзарите! :)
24.01.2011 01:43
За негъзарите! :)
цитирай
2. biletche - Абе, против истинските гъзари нямам нищо...
24.01.2011 01:50
Истинските гъзари са си същите като нас... на истинските гъзари гъзарията не им е фикс идея и това ги прави недразнещи за мене, щото те никога не парадират с гъзарията си, те го правят щото могат да си го позволят, а не за да се покажат. Тва е разликата :) Така че и те да са живи и здрави :)
цитирай
3. trjufelihayver - Шукар си!
24.01.2011 02:39
Бе не знам за "Мараята" ,ама аз мисля да отскоча до "Маскара" ;)
цитирай
4. ketcakuatl - ТАКА...
24.01.2011 18:32
Ами от времето на Алеко и ,,елате ме вижте", възгласа на Бай Ганьо - ,,Булгар, булгар" (гъзар, гъзар) значи нищо не се е променило! И кво праим тогава? Ти правилно отбеляза - бягаме в чужбина! В една държава която има за култ чалгата и гюбека, която е била 5 века под османски ятаган а после в захлас гледа турски сериали, където властва мафията и е на мода гъзарията, нормалните хора нямат работа - в прекия и преносен смисъл. Е те такова животно нема, истина ви казвам. Кой от комшиите ни примерно ще гледа турски сериал? Румънци ли, а камо ли сърби и гърци, А!?!? Тотално изперкани, изгъзени и огъзени гъзари сме, за това сме на тоя хал. Поздрави на намаляващите нормални пичове!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: biletche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 90455
Постинги: 24
Коментари: 47
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930